Klantportalen

Informatie uitwisselen met uw klanten en relaties is de normaalste zaak van de wereld. Maar op welke wijze communiceren uw klanten met uw organisatie? Per mail, telefonisch of online? En welke informatie wordt er dan precies uitgewisseld?

Solid Partners merkt dat klanten steeds meer de behoefte hebben om ieder moment van de dag gebruik te kunnen maken van uw diensten. Maar is uw organisatie op dat moment ook voorbereid om informatie over deze diensten te leveren?

beveiliging

De klant staat altijd centraal

olid Partners is gespecialiseerd in het bouwen van integratieservices.

De klant centraal

Het wordt steeds belangrijker om informatie en data centraal te stellen en dus de klant naar deze data te brengen in plaats van de data naar de klant te brengen. In iedere organisatie is het verstandig om te kijken waarom u bijvoorbeeld emailservices gebruikt om informatie te verspreiden naar collega’s, klanten en/of leveranciers. Wanneer u de mailbox en dan met name uw Postvak Uit eens goed doorspit, komt u al snel tot de conclusie dat hetgeen u procesmatig doet, niet handig is.

Solid Partners is gespecialiseerd in het bouwen van integratieservices. Daarom gaan wij graag met u in gesprek om te kijken hoe wij gegevens op een veilige manier kunnen uitwisselen met klanten. Waar staat de informatie, uit welke systemen moet dit komen en hoe gaan wij dit ontsluiten?

managed-werkplek-beveiliging

Veiligheid klantportalen

Dankzij klantportalen is het mogelijk om interne processen te verlengen naar relaties buiten uw organisaties. Vaak heeft dit ook als voordeel dat er minder gemaild wordt van en naar uw organisatie. Met het oog op de AVG-wetgeving is het belangrijk te noemen dat het uitwisselen van gegevens via klantportalen veiliger is dan het onbeheerd mailen van gegevens die onderschept kunnen worden, met alle gevolgen van dien.

Wat mag een klantportaal opleveren voor uw organisatie?

  • Minder mail
  • Minder handling
  • Verbetering van het informatieproces
  • Veilig uitwisselen van informatie
  • AVG-proof
  • Verhogen van customer care
  • Betere customer journey
  • Klantbinding
  • Delen van kennis
  • Data Centric Revolution
notariaat

Vragen over klantportalen?
Neem vrijblijvend contact op!

    Voornaam:

    Achternaam:

    Organisatie:

    E-mailadres:

    Onderwerp:

    Telefoonnummer:

    Opmerkingen: