Werkplekbeheer

Zo min mogelijk downtime

De gebruiker is bij het lokaal werken, naast goed werkende automatisering, tevens afhankelijk van zijn of haar werkplek. Concepten worden steeds meer plaats en werkplek onafhankelijk waardoor de kans op een werkplek storing aanwezig is. Dit is niet wenselijk.

Solid Partners heeft een concept ontwikkeld waarbinnen we de traditionele levensduur van een werkplek kunnen verlengen en tevens de gebruiker ondersteuning kunnen bieden via het internet.

Bekende onderdelen binnen een werkplek bepalen de continuïteit en stabiliteit. Naast een goed werkend Operating Systeem, zijn dit ook de onderdelen als de harddisk en het geheugen binnen een systeem. Door op het juiste moment onderdelen te vervangen, updates uit te voeren of eventueel tot vernieuwing over te gaan, is bepalend voor de gebruiker.

Heeft de gebruiker support nodig? Dan staan onze support medewerkers klaar om de gebruiker te helpen. Met een internetverbinding wordt de gebruiker moeiteloos en op afstand geholpen. Snel en doeltreffend!

werkplek beheer

Bespaar kosten en breng meer continuïteit in uw onderneming 

Managed Services diensten

beheer op locatie

Service Level Agreement

Wanneer wij het beheer voor een klant doen dan sluiten wij een Service Level Agreement (SLA) met de klant af. De SLA beschrijft de diensten die door Solid Partners geleverd gaan worden aan de klant. Het beschrijft de serviceniveau's waar deze dienstverlening moet voldoen en welke voorwaarde en verantwoordelijkheden hierbij gelden.

lokaal werken werkplekbeheer

Serverbeheer

De server of servers vormen het hart van ieder netwerk. Een server die zijn werk doet biedt het bedrijf continuïteit. Een server die ermee stopt, betekent directe schade. Het is daarom beter om te voorkomen dan te ‘genezen’.

Solid Partners biedt daarom bij lokaal werken verschillende vormen van SLA’s (Service Level Agreement) aan. Van SLA’s op basis van nacalculatie tot de volledige All-in SLA, alles is mogelijk bij lokaal werken. U zult ondervinden dat er altijd wel een SLA is die bij u past. Alle SLA's zijn erop gericht om de continuïteit te waarborgen en te voorkomen dat uw bedrijfsproces schade oploopt.

Monitoring

Monitoring vindt plaats vanuit ons Network Operating Center (NOC) van waaruit er 24x7 monitoring plaatsvindt op de omgeving. Indien zich calamiteiten voordoen, zal ons NOC per direct worden geïnformeerd zodat passende acties worden genomen.

 

Maak kennis met een van onze specialisten